Asystentka Kancelarii
Zadania:
Wsparcie Kancelarii w prowadzeniu sekretariatu
Prowadzenie kalendarza Kancelarii
Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
Obsługa elektronicznego obiegu dokumentacji, w tym kopiowanie i skanowanie dokumentacji
Wsparcie w sprawnym funkcjonowaniu systemów ewidencji czasu pracy Kancelarii
Wsparcie asystenckie wspólników i innych pracowników oraz współpracowników Kancelarii
Zapewnienie sprawnego przepływu korespondencji pomiędzy klientami a Kancelarią
Zaopatrzeniem Kancelarii w materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie Kancelarii
Dbałość o porządek w Kancelarii, zgodnie ze standardami Kancelarii
Organizacja i obsługa spotkań z gośćmi/klientami Kancelarii
Inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
Preferowane wykształcenie wyższe
Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (sekretariat, biuro, administracja etc.)
Swobodna komunikacja w języku angielskim
Samodzielność i zaangażowanie
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Dobra organizacja pracy, dokładność i precyzja
Doskonała komunikatywność
Wysoki poziom kultury osobistej
Biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office
Oferujemy:
Pracę w młodym i dynamicznym (😉) zespole doświadczonych ekspertów
Możliwość zdobycia doświadczenia w kancelarii prawnej
Pakiet zdrowotny i pakiet sportowy
Przyjazną atmosferę pracy
Wymiar czasowy: 0,75 etatu
Wynagrodzenie: 3.000 - 5.000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i formy zatrudnienia).
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail office@skmlegal.pl