Asystentka Kancelarii

Zadania:

  • Wsparcie Kancelarii w prowadzeniu sekretariatu

  • Prowadzenie kalendarza Kancelarii

  • Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej

  • Obsługa elektronicznego obiegu dokumentacji, w tym kopiowanie i skanowanie dokumentacji

  • Wsparcie w sprawnym funkcjonowaniu systemów ewidencji czasu pracy Kancelarii

  • Wsparcie asystenckie wspólników i innych pracowników oraz współpracowników Kancelarii

  • Zapewnienie sprawnego przepływu korespondencji pomiędzy klientami a Kancelarią

  • Zaopatrzeniem Kancelarii w materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie Kancelarii

  • Dbałość o porządek w Kancelarii, zgodnie ze standardami Kancelarii

  • Organizacja i obsługa spotkań z gośćmi/klientami Kancelarii

  • Inne prace zlecone przez przełożonego.

Wymagania:

  • Preferowane wykształcenie wyższe

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (sekretariat, biuro, administracja etc.)

  • Swobodna komunikacja w języku angielskim

  • Samodzielność i zaangażowanie

  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

  • Dobra organizacja pracy, dokładność i precyzja

  • Doskonała komunikatywność

  • Wysoki poziom kultury osobistej

  • Biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office


Oferujemy:

  • Pracę w młodym i dynamicznym (😉) zespole doświadczonych ekspertów

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w kancelarii prawnej

  • Pakiet zdrowotny i pakiet sportowy

  • Przyjazną atmosferę pracy

  • Wymiar czasowy: 0,75 etatu

  • Wynagrodzenie: 3.000 - 5.000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i formy zatrudnienia).

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail office@skmlegal.pl